RTÜK Barzani'nin kanalını uydudan attı

Son Güncelleme: 26 Eylül 2017 Salı 08:26

Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) kamuoyunda Barzani'nin televizyonu olarak tanınan Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw’ın, Türksat uydusundan çıkarılmasını görüşmek üzere olağanüstü toplandı.

Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin referandum kararının ardından, Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw'ın Türksat'tan çıkarılması gündeme geldi. Bunun üzerine RTÜK olağanüstü toplandı.

Toplantıda Rudaw’ın, Türksat uydusundan çıkarılmasına karar verildi. 

Kaynak: idealhahaber.com

YORUM YAZ

Güvenlik Kodu
Lütfen Dikkat Lütfen Dikkat: Bu sitedeki içeriklere yapılan yorum ve düşünceler tamamıyla yorum sahiplerine aittir. Küfür, hakaret, ırkçılık, siyasi, spam, ticari reklam vb. içerikli yorumlar yayınlanmaz, bu yorumları yapan kişiler sistem tarafından yasaklanır.

GÜNÜN ÖNEMLİ GELİŞMELERİ

ÇOK OKUNANLAR

Bursa Web Tasarım